خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/21 - 10:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سلیمی خبر داد

پیگیری برای حل مشکل صادرات سیب سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت وگویی با رئیس سازمان توسعه و تجارت کشور پیرامون لزوم تسهیل صادرات سیب درختی به کشورهای همسایه داشتم و در این جلسه بر حل این موضوع تاکید شد و البته قول مساعدی نیز داده شد.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت وگویی با رئیس سازمان توسعه و تجارت کشور پیرامون لزوم تسهیل صادرات سیب درختی به کشورهای همسایه داشتم و در این جلسه بر حل این موضوع تاکید شد و البته قول مساعدی نیز داده شد.



وی افزود: همچنین دیدار و گفت و گو هم با معاون درمان وزیر بهداشت و درمان پیرامون کمک به بیمارستان سیدالشهدا سمیرم داشتم که در این دیدار در خصوص تجهیز امکانات و حل مشکلات این بیمارستان تاکید و امیدوارم در اسرع وقت مطالبه مطرح شده انجام شوند. 



نماینده مردم سمیرم در مجلس بیان کرد: پیگیری ها و مکاتباتی هم  برای حل مشکلات و سرپناه های عشایر منطقه با ریاست امور عشایر و دیگر معاونت ها وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفت و مقرر شد در این رابطه اقداماتی انجام گیرد. 



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: پیگیری ها و مکاتباتی هم برای نوسازی مدارس عشایر حوزه انتخابیه انجام گرفت که در همین راستا معاونت امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به سازمان نوسازی مدارس برای رفع این موضوع دستورات لازم را صادر نمود./



پایان پیام

  • کد خبر : 358714
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار